Saturday, September 8, 2012

berchatting santai dengan ahli perindu tanah haramain.

''tadi jumpa fb bla bla bla'' -beliau.sambil merujuk kepada ahli jemaah umrah kami

''oh yeeeeeeeeeee..''-aku.eh nape beria (?)

ekpresi melampau aku didetect beliau.

eheh.dah lama x teringat ahli jemaah tersebut.

sambil berborak lagi...

''fb bla bla bla dan bla bla bla pun adeee''.-beliau.ok.melampaunya dia ni  -..-

nakkkkkkkkkk-aku. kenapa beria (?)

selepas berhempas pulak menekan butang search dan scroll down nama2 ahli jemaah.

jumpa pun.stalk sekejap.soran tu siap ada blog.

ada 10 entry beliau aku baca,

menarik.

dia bukan calang-calang orang.

mengeluh. kenapa aku jumpa ramai orang-orang hebat.outstanding,berkaliber,bijak,macam-bahagia-sepanjang-hidup.





mengeluh is not the solution.

hakikatnya semua sama.mungkin ada part dia lebih.mungkin ada tu aku yang lebih.who knows kan (?)

yang terbaik adalah bersyukur.dan mula bergerak.

gerak apa ye? gerak untuk menggunakan kelebihan2 diri sendiri.

kbai.

selepas berchatting santai ramah mesra dengan pemegang mumtaz third year.1st year dia jayyid.second year dia jayyid jiddan.third year dirampasnya mumtaz. look? inspired enough kan? key word beliau : hard work!! good intention.love you kak fana (:

No comments:

Post a Comment